Veelgestelde vragen

Gaat mijn reis nog door? 

Zo lang u van ons niets hoort, gaat alles door zoals gepland!

Indien wij uw reis moeten annuleren, zullen wij alle reizigers tijdig op de hoogte brengen.


Wat als er geannuleerd moet worden door COVID-19?

Indien wij als organisatie de reis niet kunnen laten doorgaan omwille van COVID-19, krijft u het reeds betaalde bedrag terug in de vorm van een tegoedbon of terugbetaling.

Indien u als reiziger zelf annuleert dienen wij de annulatievoorwaarden te volgen.


Wat is het verschil tussen 2G en 3G?

2G: gevaccineerd of een certificaat van genezing.

3G: gevaccineerd, certificaat van genezing of PCR test.

Dit filmpje toont aan hoe je de CovidSafeBe-app op uw smartphone kunt gebruiken.

Bekijk hier de video


Moet ik een mondmasker dragen op de autocar?

Als autocarbedrijf zijn we afhankelijk van de Corona barometer. 
Hieronder kan u de maatregelen per kleurcode bekijken:
- geel: mondmasker niet verplicht
- oranje of rood: mondmasker verplicht


Staat uw vraag er niet bij?

Vul het onderstaand formulier in en we zullen zo snel mogelijk antwoorden.


* verplicht veld